9 ο ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
(Βάσει των Ν. 3699/2008 & 4465/2017)

ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 510 ΩΡΩΝ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Για 8η συνεχή χρονιά ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Ετήσιο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Ειδικής Αγωγής που οργανώνει κάθε χρόνο η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Βʼ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το Σεμινάριο παρακολούθησαν περισσότερα από 100 άτομα. Η τελετή λήξης και απονομής των Πιστοποιητικών πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο Μικροβιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η έναρξη του 9ου Σεμιναρίου προγραμματίζεται τον Οκτώβριο του 2017 και γίνεται μόνο Σαββατοκύριακα,  9 π.μ. έως 3 μ.μ.

Το Σεμινάριο ξεκινάει τον Οκτώβριο του 2017 και λήγει τον Απρίλιο του 2018. 

Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου 2017.

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει:
Θεωρητική Κατάρτιση βιωματικού χαρακτήρα (εκπαίδευση με Video, βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία).
Πρακτική εξάσκηση 120 ωρών σε δημόσιους φορείς και σχολικές μονάδες (ΣΜΕΑΕ) Ειδικής και Γενικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
♦ 130 ώρες εκπαίδευσης σε Σχεδιασμό Προγραμμάτων Παρέμβασης και Υποστήριξης με ειδική θεματολογία και σε Μελέτες Περίπτωσης με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία.

Τα προγράμματα παρέμβασης και υποστήριξης αφορούν μελέτες περίπτωσης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όπως μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, συναισθηματικές, γνωστικές και κοινωνικές δυσκολίες.

Με βάση το Νόμο Ειδικής Αγωγής 3699/2008, απονέμεται Πιστοποιητικό Κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και χορηγούνται μονάδες ECVET για διεθνείς πιστοποιήσεις.

Το Σεμινάριο αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και μοριοδοτεί εκπαιδευτικούς για ένταξη σε κύριους ή επικουρικούς πίνακες στην Ειδική Αγωγή.

Αναλυτικότερα, το πιστοποιητικό του Σεμιναρίου:

1.Βάσει του άρθρου 46,  Ν.4465/2017, αναγνωρίζεται στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018- 2019.

2.Βάσει του άρθρου 48, Ν. 4415/2016, δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς να εργαστούν με απόσπαση στα ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης).

3. Χορηγεί 42 πιστωτικές μονάδες ECVET για διεθνείς πιστοποιήσεις.

Εναλλακτικά το Σεμινάριο δίνει τις εξής δυνατότητες:

Μερική συμμετοχή δια ζώσης σε όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν μεμονωμένες θεματικές ενότητες.
Προϋπόθεση γι αυτό είναι:
1.Ελάχιστη διάρκεια παρακολούθησης 1 Σαββατοκύριακου (εφόσον η επιλεγμένη θεματική ενότητα ολοκληρώνεται σε 1 Σαββατοκύριακο).
2.Υποχρεωτική παρακολούθηση ολόκληρης της θεματικής ενότητας που έχει επιλεγεί.

Στους συμμετέχοντες που θα επιλέξουν μεμονωμένες θεματικές ενότητες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.

 

 ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει Θεωρητική Κατάρτιση πρακτικού χαρακτήρα (βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με Video, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) με τις εξής θεματικές ενότητες:

 

1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

30/09-1/10/2017

Σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις  στην Ειδική Εκπαίδευση.  Προσδιορισμός του επιστημονικού πεδίου της Ειδικής Αγωγής
♦ Σταθμοί στην εξέλιξη της ειδικής εκπαίδευσης – δομές, στόχοι, περιεχόμενο
♦ Ερμηνευτικές προσεγγίσεις της αναπηρίας – σχεδιασμός για όλους («Design for All»)
♦ Κατηγοριοποίηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών
♦ Διεπιστημονική αξιολόγηση – διαφορική διάγνωση – διαγνωστικά κριτήρια
♦ Αναλυτικά προγράμματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών
Ταξινόμηση Ψυχικών Διαταραχών και Διαταραχών της Συμπεριφοράς
♦ Ταξινόμηση Ψυχικών Διαταραχών και Διαταραχών της Συμπεριφοράς (ICD10/DSM-IV)
♦ Διαταραχές της Ψυχολογικής Ανάπτυξης
♦ Διαταραχές της συμπεριφοράς και του συναισθήματος στην παιδική και εφηβική ηλικία
♦ Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές των σχολικών δεξιοτήτων
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

7-8/10/2017

Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών στο Γενικό Σχολείο: ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη

♦ Πρότυπα Εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία

♦ Ο Διακριτός ρόλος των Ειδικοτήτων στα νέα πλαίσια των υποστηρικτικών υπηρεσιών

♦ Διεπιστημονική Συνεργασία

♦ Μελέτες Περίπτωσης

Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

3η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

21-22/10/2017

Προσχολική ηλικία: Ειδικά Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης  & Δοκιμασίες  Σχολικής Ετοιμότητας
♦ Πρώιμη Ανίχνευση Αναπτυξιακών Διαταραχών στα Παιδιά με Ειδική Ανιχνευτή Δοκιμασία (Test)
♦ Πρώιμη Θεραπευτική Παρέμβαση με το Πρόγραμμα PORTAGE
♦ Έλεγχος της Σχολικής Ετοιμότητας
♦ Επίδειξη Video
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

4η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

4-5/11/2017

Γλωσσική ανάπτυξη: εκτίμηση και αντιμετώπιση προβλημάτων  λόγου και ομιλίας
♦ Η εξέλιξη του Λόγου & της Ομιλίας στη Προσχολική ηλικία
♦ Συνήθεις Διαταραχές του Λόγου στα Παιδιά (Αρθρωτικά – Φωνολογικά Προβλήματα Διαταραχή του ρυθμού της ομιλίας-Τραυλισμός)
♦ Σημασία της πρόληψης των διαταραχών λόγου πριν την έναρξη του σχολείου
♦ Διάγνωση & Αντιμετώπιση των Προβλημάτων του Λόγου και της Ομιλίας στα Παιδιά
♦ Η Χρησιμοποίηση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στην Αποκατάσταση των Προβλημάτων Λόγου και Ομιλίας στα Παιδιά
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

5η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

11-12/11/2017

Νοητικές και κινητικές αναπηρίες. Σύγχρονη προσέγγιση & ταξινόμηση

♦ Έννοιες – ορισμοί – κατηγοριοποιήσεις – ερμηνευτικές προσεγγίσεις
♦ Η παιδαγωγική αντιμετώπιση της νοητικής στέρησης
♦ Κοινωνική ένταξη & ποιότητα ζωής
Κινητικές αναπηρίες:
♦ Εννοιολογικές προσεγγίσεις της αναπηρίας
♦ Ενταξιακή διαδικασία και σχολική ένταξη των παιδιών με κινητικές αναπηρίες
♦ Διδακτικές Πρακτικές και Στόχοι– προγράμματα παρέμβασης

♦ Ταξινόμηση αναπηριών (ICF)
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

6η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

18-19/11/2017

Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης  των  μαθητών με προβλήματα  όρασης και ακοής στην Ελλάδα

♦ Παιδική Βαρηκοΐα – Κώφωση
♦ Η τεχνολογία στην κώφωση: ακουστικά βαρηκοΐας και κοχλιακά εμφυτεύματα
♦ Οι επιπτώσεις της απώλειας ακοής στην γλωσσική ανάπτυξη κωφών και βαρήκοων παιδιών
♦ Διαταραχές όρασης στα παιδιά
♦ Αντιμετώπιση των διαταραχών όρασης
♦ Η σχολική ένταξη των κωφών και βαρήκοων μαθητών
♦ Η εκπαίδευση των μαθητών με προβλήματα όρασης
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

7η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

2-3/12/2017 & 9-10/12/2017

Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δοκιμασίες διάγνωσης – Εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης στο Σχολείο και στην Οικογένεια 

♦ Αυτισμός. Σύγχρονες Απόψεις και Τάσεις
♦ Αυτισμός. Διαταραχή λόγου & επικοινωνίας και κοινωνικών δεξιοτήτων
♦ Αξιολόγηση στο αυτιστικό φάσμα
♦ Αντιμετώπιση των Αυτιστικών Διαταραχών από το Θεραπευτή
♦ Η εκπαίδευση των αυτιστικών μαθητών

♦ Μελέτες Περίπτωσης

Διάρκεια
2 Σαββατοκύριακα (28 ώρες)

8η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

16-17/12/2017

Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

♦ Το Υπερκινητικό Παιδί. Διαγνωστική Προσέγγιση
♦ Αιτιολογία της ΔΕΠ-Υ
♦ Τεχνικές αντιμετώπισης συμπεριφοράς παιδιών με ΔΕΠ-Υ
♦ Μαθησιακές δυσκολίες- ΔΕΠ-Υ
♦ Διάσπαση προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση
♦ Εκπαιδευτικά προγράμματα υποστήριξης των εφήβων με ΔΕΠ-Υ
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

9η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

13-14/01/2018 & 20-21/01/2018

Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης. Διαδραστικά μοντέλα εκπαίδευσης μέσω πολλαπλών Μορφών Τέχνης
♦ Η αξιοποίησή των Π.Τ.Ν στην Εκπαίδευση για μαθητές με δυσκολίες στη μάθηση
♦ Διαπροσωπική / Κοινωνική Νοημοσύνη
♦ Ενδοπροσωπική /Συναισθηματική Νοημοσύνη
♦ Χωρική- Εικαστική Νοημοσύνη για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στο Δημοτικό Σχολείο Παιδικό σχέδιο και ανίχνευση των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες στη γενική τάξη
♦ Κιναισθητική Νοημοσύνη – Ενεργοποίηση συναισθηματικού και σωματικού λόγου στη σχολική καθημερινότητα – Εναλλακτικές Μέθοδοι αντιμετώπισης των Μαθησιακών Δυσκολιών στην Τάξη Θεατρικό Παιχνίδι
♦ Παιγνιοθεραπεία, παιχνίδι ρόλων με εσωτερικές αναπαραστάσεις
Διάρκεια
2 Σαββατοκύριακα (28 ώρες)

10η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

3-4/02/2018 & 10-11/02/2018 & 24-25/02/2018

Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαγνωστική προσέγγιση και ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις. Σχεδιασμός αντιμετώπισης  των Μαθησιακών Δυσκολιών στην εκπαίδευση. Νέες τεχνολογίες
♦ Ορισμός μαθησιακών δυσκολιών
♦ Αναπτυξιακή πορεία μαθησιακών δυσκολιών
♦ Ο ρόλος της διεπιστημονικής αξιολόγησης – οργάνωση ατομικού φακέλου
♦ Εξειδικευμένα προγράμματα για τις διαφορετικές περιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών – προγράμματα στρατηγικών – προσαρμογές και διαφοροποιήσεις των αναλυτικών προγραμμάτων
♦ Γλωσσικές διαταραχές: η επίπτωσή τους στην κατανόηση του γραπτού και του προφορικού λόγου
♦ Εκπαιδευτικά εξατομικευμένα Προγράμματα για την υποστήριξη μαθητών με γλωσσικές διαταραχές
♦ Παράγοντες που επηρεάζουν την κατάκτηση του γραπτού λόγου για μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες στη Β/Θμια Εκπαίδευση
♦ Δυσλεξία και διαφοροποιημένη διδασκαλία στη γενική τάξη στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση
♦ Εξατομικευμένα προγράμματα υποστήριξης δυσκολιών στην ανάγνωση μαθητών στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση
♦ Δυσαναγνωσία – δυσορθρογραφία: Ανίχνευση με διαγνωστικά εργαλεία Εξατομικευμένο πρόγραμμα υποστήριξης δυσκολιών στην ανάγνωση
♦ Δυσαριθμησία: Δυσκολίες στις προμαθηματικές και στις μαθηματικές έννοιες και στις Μαθηματικές δεξιότητες
♦ Εκπαιδευτικά εξατομικευμένα προγράμματα για την υποστήριξη μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά
♦ Χαρισματικά παιδιά και σχολική καθημερινότητα

♦ Βιωματικές Μελέτες Περίπτωσης

Διάρκεια
3 Σαββατοκύριακα (42 ώρες)

11η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

3-4/03/2018

Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική & Εφηβική Ηλικία. Θεωρητική και πρακτική διάσταση
♦ Συναισθηματικού τύπου Διαταραχές. Αγχώδεις Διαταραχές (Σχολική Φοβία, Διαταραχή άγχους αποχωρισμού, Γενικευμένη αγχώδης διαταραχή)
♦ Διαστάσεις προσωπικότητας, γνωστική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη κι αντιμετώπιση αγχογόνων καταστάσεων σε μαθητές τμημάτων ένταξης»
♦ Η εξέλιξη της ψυχοπαθολογίας των διαταραχών σχολικής μάθησης στην εφηβεία. Η συνύπαρξη διαταραχών διαγωγής (συμπεριφοράς) και συναισθηματικών διαταραχών.
♦ Αντιμετώπιση των Διαταραχών Συμπεριφοράς με Ειδικές Θεραπευτικές Μεθόδους
♦ Οι διαταραχές συμπεριφοράς στη σχολική καθημερινότητα. Αντιμετώπιση και παρέμβαση
♦ Επιθετικότητα και Συναισθηματική οργάνωση και αυτοεικόνα των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
♦ Θεωρητικές προσεγγίσεις των προβλημάτων συμπεριφοράς και των συναισθηματικών δυσκολιών
♦ Διαχείριση συγκρούσεων στη σχολική τάξη. Ορισμός, μορφές, επίπεδα και ρόλος της σύγκρουσης
♦ Ευρύτερη και διαμεσολαβητική επιθετικότητα στο σχολείο. Το φαινόμενο Bullying
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

12η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

17-18/03/2018 & 31/03-01/04/2018

Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)

♦ Τμήμα ένταξης (Τ.Ε.) / Παράλληλη Στήριξη / Κατ΄οίκον διδασκαλία
♦ Η μετάβαση – ένταξη μαθητών από το ειδικό σχολείο στο γενικό σχολείο
♦ Προβληματισμοί και προοπτικές σε σχέση με την ένταξη και τη συνεκπαίδευση παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες στη Β/Θμια Εκπαίδευση
♦ Αναδυόμενη και πολυπρισματική επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
♦ Δεξιότητες επικοινωνίας για τον εκπαιδευτικό ειδικής – και γενικής αγωγής στο σχολικό πλαίσιο για την ενδυνάμωση της σχολικής ένταξης
♦ Δεξιότητες λεκτικής επικοινωνίας ενηλίκων και εφήβων στο σύγχρονο πολυμορφικό σχολείο.
♦ Συμβουλευτική
♦ Κατάρτιση εκπαιδευτικών για την υποστήριξη των παιδιών με προβλήματα στη σχολική τάξη
♦ Σχολική ενσωμάτωση και κοινωνική ένταξη ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία
♦ Συμβουλευτικά κέντρα Δήμων για την οικογένεια και τα παιδιά –υποστηρικτικές δομές και κοινωνικές υπηρεσίες για την οικογένεια
♦ Συμβουλευτική Ενηλίκων με εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρία. Δεξιότητες Συμβουλευτικής στη σχολική τάξη
Διάρκεια
2 Σαββατοκύριακα (28 ώρες)

13η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

14-15/04/2018

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). «Εθισμός» στο Διαδίκτυο.

♦ Ψηφιακή εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή -Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη για μαθητές ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Γενική τάξη και
στα Τμήματα Ένταξης.
♦ Εκπαιδευτικά Λογισμικά για εκμάθηση των γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών στο δημοτικό και στο γυμνάσιο.
♦ Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές – Ένα Χρήσιμο Εργαλείο στην Εκπαίδευση Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες. Η Υποστηρικτική Τεχνολογία σε Παιδιά με Κινητική Αναπηρία
♦ Η Χρήση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών σε Παιδιά με Νοητική Υστέρηση
♦ Η χρήση των Η/Υ στις μαθησιακές δυσκολίες
♦ Εκπαιδευτικά Προγράμματα για την εμπέδωση βασικών μαθηματικών δεξιοτήτων στην

♦ Υποχρεωτική Εκπαίδευση μέσω Η/Υ

♦ Επαγγελματικός Προσανατολισμός -Εθισμός στο Διαδίκτυο

Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

14η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

21-22/04/2018

Παρουσιάσεις και συμπεράσματα από την Πρακτική Άσκηση. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανά Μελέτη Περίπτωσης

♦ Συζήτηση& Συμπεράσματα Πρακτικής άσκησης

♦ Παρουσιάσεις Μελετών Περίπτωσης από τους επιμορφούμενους

♦ Σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων Μελετών Περίπτωσης

♦ Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

Το σεμινάριο δίνει την δυνατότητα μερικής συμμετοχής σε όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δια ζώσης μεμονωμένες θεματικές ενότητες. Προϋπόθεση γι’ αυτό είναι:
1.Ελάχιστη διάρκεια παρακολούθησης 1 Σαββατοκύριακου (εφόσον η επιλεγμένη θεματική ενότητα ολοκληρώνεται σε 1 Σαββατοκύριακο).

2.Υποχρεωτική παρακολούθηση ολόκληρης της θεματικής ενότητας που έχει επιλεγεί.

Στους συμμετέχοντες που θα επιλέξουν συγκεκριμένες θεματικές ενότητες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.

 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

Για τους συμμετέχοντες εκτός νομού Αττικής αλλά και σε ειδικές περιπτώσεις εντός νομού Αττικής, υπάρχει η δυνατότητα ζωντανής παρακολούθησης του Σεμιναρίου, μέσω ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας.

Με βάση το Νόμο Ειδικής Αγωγής 3699/2008, απονέμεται Πιστοποιητικό Κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και χορηγούνται μονάδες ECVET για διεθνείς πιστοποιήσεις.

Το Σεμινάριο αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και σύμφωνα με το άρθ. 46 του Ν. 4465/2017 μοριοδοτεί εκπαιδευτικούς για ένταξη σε κύριους ή επικουρικούς πίνακες στην Ειδική Αγωγή.

 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

• Στους συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν ολόκληρο το Σεμινάριο απονέμεται Πιστοποιητικό Κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες βάσει του Νόμου Ειδικής Αγωγής 3699/2008 και χορηγούνται μονάδες ECVET για διεθνείς πιστοποιήσεις.

Το Σεμινάριο αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και μοριοδοτεί εκπαιδευτικούς για ένταξη σε κύριους ή επικουρικούς πίνακες στην Ειδική Αγωγή.

Αναλυτικότερα, το πιστοποιητικό του Σεμιναρίου:

1. Βάσει του άρθρου 46,  Ν.4465/2017, αναγνωρίζεται στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018- 2019.

2. Βάσει του άρθρου 48, Ν. 4415/2016, δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς να εργαστούν με απόσπαση στα ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης).

3. Χορηγεί 42 πιστωτικές μονάδες ECVET για διεθνείς πιστοποιήσεις:

                Θεωρητική Κατάρτιση : 22 μονάδες

                Πρακτική άσκηση: 10 μονάδες

                Σχεδιασμός Προγραμμάτων Παρέμβασης : 10 μονάδες

• Στους συμμετέχοντες που θα επιλέξουν μεμονωμένες θεματικές ενότητες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Κόστος Σεμιναρίου: 870 €

Τρόπος καταβολής διδάκτρων
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 6 δόσεις.
1η καταβολή: 145 € Πριν την έναρξη του Σεμιναρίου
2η καταβολή: 145 €
3η καταβολή: 145 €
4η καταβολή: 145 €
5η καταβολή: 145 €
6η καταβολή: 145 €

Οι καταβολές από τη 2η έως την 6η δόση θα γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεμιναρίου μέχρι τη λήξη του.

Έκπτωση 5% για:

– Φοιτητές

– Εξόφληση του Σεμιναρίου απολύτου μετρητοίς

– Κατόχους κάρτας ανεργίας

– Άτομα με ειδικές ανάγκες

– Πολύτεκνους

 

Κόστος εξ αποστάσεως παρακολούθησης: 950 €

Αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες εκτός νομού Αττικής

Τρόπος καταβολής διδάκτρων
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 6 δόσεις.
1η καταβολή:  150 € Πριν την έναρξη του Σεμιναρίου
2η καταβολή: 160 €
3η καταβολή: 160 €
4η καταβολή: 160 €
5η καταβολή: 160 €
6η καταβολή: 160 €

Οι καταβολές από τη 2η έως την 6η δόση θα γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεμιναρίου μέχρι τη λήξη του.

Έκπτωση 5% για:

– Φοιτητές

– Εξόφληση του Σεμιναρίου απολύτου μετρητοίς

– Κατόχους κάρτας ανεργίας

– Άτομα με ειδικές ανάγκες

– Πολύτεκνους

Κόστος Μερικής Παρακολούθησης
Αφορά σε συμμετέχοντες που επιθυμούν να παρακολουθήσουν μεμονωμένες θεματικές ενότητες δια ζώσης ή εξ’ αποστάσεως.

Κόστος συμμετοχής για 1 σαββατοκύριακο: 70 €

Η καταβολή/εξόφληση θα γίνει με την αίτηση συμμετοχής.

Κόστος συμμετοχής για 2 σαββατοκύριακα: 130 €

Η καταβολή/εξόφληση θα γίνει με την αίτηση συμμετοχής.

Κόστος συμμετοχής για 4 σαββατοκύριακα: 240 €

Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 2 δόσεις.
1η καταβολή: 140 € Πριν την έναρξη του Σεμιναρίου
2η καταβολή: 100 € Εξόφληση

Κόστος συμμετοχής για 8 σαββατοκύριακα: 440 €

Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 3 δόσεις
1η καταβολή: 160 € Πριν την έναρξη του Σεμιναρίου
2η καταβολή: 140 €
3η καταβολή: 140 €

Επιστροφή καταβολών δεν γίνεται και ο συμμετέχων θα πρέπει να είναι απολύτως βέβαιος για την δήλωση και την δυνατότητα του να παρακολουθήσει το Σεμινάριο.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής:
• Αίτηση συμμετοχής
• Αντίγραφα πτυχίων ή τίτλων σπουδών. Αν τα πτυχία ή οι τίτλοι σπουδών έχουν αποκτηθεί στο εξωτερικό απαιτείται φωτοαντίγραφο της αναγνώρισή τους από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

• Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας.

• Απόδειξη Alpha Bank για τη κατάθεση της 1ης δόσης/προκαταβολής ή της εξόφλησης σε περίπτωση επιλογής ενός σαββατοκύριακου.

Η κατάθεση των χρημάτων θα γίνεται στον ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ στην:

Alpha Bank A.E.
Αριθμός Λογαριασμού: 802002001000227
IBAN: GR0301408020802002001000227
Δικαιούχος: Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ονοματεπώνυμο καταθέτη & αιτιολογία κατάθεσης: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αναγράφουν στην απόδειξη κατάθεσης το ονοματεπώνυμο τους και μαζί »Κωδ. έργου 70/3/9581″ (π.χ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ/ »Κωδ. έργου 70/3/9581″).

 

Υποβολή δικαιολογητικών εγγραφής

Έντυπη υποβολή: Τα δικαιολογητικά εγγραφής μπορούν να σταλούν ταχυδρομικώς ή να δοθούν αυτοπροσώπως στο Νοσοκομείο Παίδων «Π.& Α. Κυριακού», Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών, Θηβών & Λεβαδείας – Γουδί, όροφος -1.

Ηλεκτρονική υποβολή: Επιπλέον μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: developmentalhealth@yahoo.com

Υποβολή με fax: Όλα τα δικαιολογητικά μπορούν να σταλούν με fax στο: 213 2009361.

Οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τους παρακάτω Κανόνες του Σεμιναρίου:

1. Η παρακολούθηση του Σεμιναρίου είναι υποχρεωτική τόσο στην θεωρητική όσο και στην πρακτική άσκηση.
2. Οι απουσίες δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 20% των συνολικών ωρών του Σεμιναρίου.
3. Η οργανωτική επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών ή τροποποίησης του επιστημονικού προγράμματος, όσον αφορά τους ομιλητές και τις ημερομηνίες των εισηγήσεων, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

 

ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ
Μικράς Ασίας 75, Γουδί
Κτίριο 11, Αμφιθέατρο Μικροβιολογίας

Μετρό:
Στάση Αμπελόκηποι (10 λεπτά απόσταση με τα πόδια)