Η συχνή χρήση των ψηφιακών μέσων συνδέεται με μεταγενέστερα συμπτώματα ADHD σε εφήβους

Η συχνή χρήση των ψηφιακών μέσων συνδέεται με μεταγενέστερα συμπτώματα ADHD σε εφήβους

Οι έφηβοι που ασχολούνται αρκετές φορές την ημέρα με διάφορες δραστηριότητες ψηφιακών μέσων, αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης συμπτωμάτων διαταραχής ελλειμματικής προσοχής / υπερκινητικότητας (ADHD), αναφέρει μια μακροχρόνια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό JAMA.

Σχεδόν 2.600 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Λος Άντζελες, χωρίς συμπτώματα ADHD κατά την έναρξη της μελέτης, συμπλήρωναν ερωτηματολόγια συμπτωμάτων ADHD κάθε 6 μήνες για διάστημα 24 μηνών. Επίσης, ανέφεραν τη χρήση 14 διαφορετικών δραστηριοτήτων ψηφιακών μέσων (π.χ., έλεγχος ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης, αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών μόνο, συνομιλία μέσω βίντεο).

Περίπου το 6% των συμμετεχόντων ανέφερε συμπτώματα ADHD κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε παρακολούθησης. Για κάθε δραστηριότητα μέσων που ένας συμμετέχων ασχολήθηκε αρκετές φορές την ημέρα, οι πιθανότητες εμφάνισης συμπτωμάτων ADHD αυξήθηκαν κατά 10%. Συγκεκριμένα, τα συμπτώματα ADHD αυξήθηκαν στο 5% των εφήβων που δεν ασχολούνταν με δραστηριότητες πολυμέσων υψηλής συχνότητας, ενώ το ποσοστό αυξήθηκε σχεδόν στο 10% αυτών που ασχολούνταν με επτά δραστηριότητες μέσων υψηλής συχνότητας.

Βάσει αυτής της μελέτης, η Dr. Jenny Radesky προσφέρει αρκετά νέα σημεία συζήτησης για τους γονείς και τους εφήβους στο επιστημονικό περιοδικό NEJM Journal Watch Pediatrics and Adolescent Medicine.

Της Amy Orciari Herman

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 31-10-2019 από developunit.gr  πηγή: NEJM Journal Watch

Αποστολή απαντήσεων

No Comments

Post A Comment